-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:9747 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:7

رقص زن در مجالس زنانه چه حكمي دارد؟

دوست عزيز! در ابتداي نامهء خود خواسته بوديد بدانيد آيا سؤال هاي شما فاش مي گردد؟ علت اين سؤال را ندانستيم . بايد بگوييم اين واحد ـ همان گونه كه از نامش پيداست ـ است , نه افشاي آن ها! از طرفي سؤالات شما, خوب و معمولي است كه ما هر روزه با بسياري از آن ها مواجه هستيم ; بنابراين جايي براي عدم اطمينان وجود ندارد.

در مورد مسايل سياسي بايد بگوييم از آن كه در پاسخ به مسايل و مشكلات مردم , انصاف در بي طرفي است ,اين واحد از پاسخ گويي به مسايل سياسي جز موارد كلي و عمومي معذور است . در پاسخ به سؤال هاي اقتصادي نيزتا آن جا كه به جانب داري از دسته و حزبي منتهي نگردد و شائبهء جناح گرايي اين واحد پيش نيايد, پاسخگوخواهيم بود. در ضمن از حسن ظن شما نسبت به حق مداري اين واحد سپاسگزاريم .

الباقي پرسش هاي شما در سه موضوع خلاصه شده است : توقيف روزنامه ها; ترور در جامعه و نحوهء برخورد بامنكرات اجتماعي . حال به پاسخ هر يك از آن سؤالات مي پردازيم .

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.